{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم غصه هامون کمه چنرودیگه بایداینم تحمل کنیم

غم غصه هامون کمه چنرودیگه بایداینم تحمل کنیم
دیدگاه ها (۱)

اااااااق

خخخخ استوری خانم جلسه بی اعصاب

وقتی تواتوبوس یادت میادهندزفریتوجاگزاشتی

وقتی صبح قرارهه باچهارتاالارم پی درپی بیداربشی

یادش به خیر، غذا تو اینا یه مزه دیگه میداد چون خوش تر بودیم ...

بهترین راه حل برای از یاد بردن غم هامون:))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط