{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#تصویرزمینه #زیبا #جذاب #خاص #تصویرزمینه_باکیفیت_عالی

#تصویرزمینه #زیبا #جذاب #خاص #تصویرزمینه_باکیفیت_عالی


لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ...

از گرما می نالیم. از سرما فرار می کنیم.
در جمع، از شلوغی کلافه می شویم و در خلوت، از تنهایی بغض می کنیم.
تمام هفته، منتظر رسیدن روز تعطیل هستیم و آخر هفته هم، بی حوصلگی تقصير غروب جمعه است و بس!
ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ:
ﻣﺪﺭﺳﻪ، ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ، ﮐﺎﺭ…
ﺣﺘﯽ ﺩﺭ ﺳﻔﺮ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻣﻘﺼﺪ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻟﺬﺕ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮ!
ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﯿﻢ ﺑﮕﺬﺭﻧﺪ…
دیدگاه ها (۱)

تاجی ام تا چشت در آد

پوکرفساد

قراربود کرونا را شکست بدیمنه کرونا ما رو شکست بده

لذت بردن را یادمان ﻧﺪﺍﺩﻧﺪ !از گرما می نالیم. از سرما فرار می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط