تو کتاب بچهای که کلاس دومه، ازش سؤال کردن: کسی که الان ب
تو کتاب بچهای که کلاس دومه، ازش سؤال کردن: کسی که الان بیشتر دلتنگش میشی کیه؟
👦🏻: جیهوپ از بی تی اسه. ولی الان داره استراحت میکنه و نمیتونم ببینمش😭.
آخی کوشولو مام همین حس رو داریم
👦🏻: جیهوپ از بی تی اسه. ولی الان داره استراحت میکنه و نمیتونم ببینمش😭.
آخی کوشولو مام همین حس رو داریم
- ۱.۴k
- ۱۲ فروردین ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط