{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ها ولا حالا اگه میتونی بگو دوست ندارم خخخخ

ها ولا حالا اگه میتونی بگو دوست ندارم خخخخ
دیدگاه ها (۱۹)

سلاممممم صبح بخیر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه امیدوارم امر...

.......

........

هه یعنی میشه منم به ارزوم برسم

نگو دوست ندارم به جاش بگو:

حالا شما برو در خونه اینا بگو بیل داری؟میگه به امام حسین ندا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط