{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه که بودم تنهاآرزوم این بود ,یه دونه از این نونا داشته

بچه که بودم تنهاآرزوم این بود ,یه دونه از این نونا داشته باشم ,یادش به خیر
دیدگاه ها (۴)

jigareto nini

چه زبلی حاجی!!!!!!الله اکبر

عاقبت اعتیاد

دلتنگ مادر

یادش بخیر اینیکی پیجم:) اونموقع بچه بودم فکر کنم راهنمایی بو...

یادش به خیر، غذا تو اینا یه مزه دیگه میداد چون خوش تر بودیم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط