{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂 البته این از زبان داداشمه باید باشه وگرنه من که از پش

😂😂😂 البته این از زبان داداشمه باید باشه وگرنه من که از پشه های تو پشه بندم بی ارزش ترو تنفر امیز ترم😂😂
دیدگاه ها (۳)

حالا مشقو تو مدرسه هم می نوشتی بعضیا لوت میدادن اونا دیگه خی...

لنتی😂😂 دلم می خواد یه دو سه تا گچ رنگی بخورم خود کشی کنم😂

یاح یاح یاح...

واقعا خار بودن و خار داشتن بد دردیه

آقای همه چیز دان!خواهشا ساکت شید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط