{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم باید فقط خودش حال خودشو خوب کنه همینو بس

آدم باید فقط خودش حال خودشو خوب کنه همینو بس
دیدگاه ها (۱)

.

.

.

.

# خوب با این نامردیاش که حرامزادگی خودشو امضا وتائید میکندو ...

ادم باید روی پای خودش وایستد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط