{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتم دکتر میگم : دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حن

رفتم دکتر میگم : دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم
برگشته میگه : خوب الان حالت بده ؟









گفتم نه فداتشم خیلیم شاد و شنگولم
تو روده ام حنا بندونه
تو معده ام بله برونه
اومدم تو شادیام شریکت کنم


خخخخ
دیدگاه ها (۳)

ڪامنت

محـــــــــــلتون نذارم باشه?

خخ

خوردم خــــــــــیلی پف میخوام بترکم

اعتماد پارت|۸۷|

تناسخ به دنیایی دیگر پارت ۱۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط