{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون من قدیم مُرد

اون من قدیم مُرد
من الان رو هیچکسی اونقدر حساب باز نمیکنم ک از نبودش بترسم...!
دیدگاه ها (۰)

شب رفیق خوبیه اما ، زیاد سوال میپرسه...

من خیلی باهات راه میام ک از چشمم نیوفتی ولی متاسفانه تو داری...

این همه راه رفتیم ک غریبه شی دوباره...؟

تو یه رویایی که نمیرسی به دستم من دیگه از عشق تو خستم تو یه ...

ترامپ رو آدم حساب نمیکنم 😂👌

ترامپ رو آدم حساب نمیکنم 😂👌

سلامپیجم مسدود شدهاین بود: @jungkook568_3

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط