خدایا باهات قهــــرم....
خدایا باهات قهــــرم....
کی گفته همیشـــه باهــامـــی؟
مگه میشه باهام باشی و حالمو ببینی و کاری نکنی؟
مگه میشه هرچی رو که دوست دارم ازم بگـــــیری؟
مـگــــه میشـــــــه....
که چــــی؟ که خداییـــــــتو ثابــــت کنی؟
این روزا شیطونو بیشتر از تـــــو حس می کنم!
پس کجــــایی؟مگه میشـــه حواســـت به بقیــــه باشه جــــــز مـــن؟
مگه میشه هرکـــی هرچِِی میخواد بهش بدی جــــز مــن؟
اصـــلا تو که واســـه من وقت نداری چــــرا خلقــــم کردی؟
خدایــــــــــا...نگــــــام کن...اشکـــــــامــو می بینـــی؟
نگو تا حالا اشکامو دیده بودی و کاری نکرده بودی؟!
نگو که واسه تـــــــو هم بی ارزش شــــدم...
خدایــــــــــــا...خستــــــه شدم...
بغلـــــم کن...
دستامــــــو بگیـــــر...
فقـــــط تـــــــــو رو دارم...
کی گفته همیشـــه باهــامـــی؟
مگه میشه باهام باشی و حالمو ببینی و کاری نکنی؟
مگه میشه هرچی رو که دوست دارم ازم بگـــــیری؟
مـگــــه میشـــــــه....
که چــــی؟ که خداییـــــــتو ثابــــت کنی؟
این روزا شیطونو بیشتر از تـــــو حس می کنم!
پس کجــــایی؟مگه میشـــه حواســـت به بقیــــه باشه جــــــز مـــن؟
مگه میشه هرکـــی هرچِِی میخواد بهش بدی جــــز مــن؟
اصـــلا تو که واســـه من وقت نداری چــــرا خلقــــم کردی؟
خدایــــــــــا...نگــــــام کن...اشکـــــــامــو می بینـــی؟
نگو تا حالا اشکامو دیده بودی و کاری نکرده بودی؟!
نگو که واسه تـــــــو هم بی ارزش شــــدم...
خدایــــــــــــا...خستــــــه شدم...
بغلـــــم کن...
دستامــــــو بگیـــــر...
فقـــــط تـــــــــو رو دارم...
- ۲.۲k
- ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط