{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از من می‌پرسند چه کسی را دوست دارم

از من می‌پرسند چه کسی را دوست دارم
و من به تو فکر می‌کنم.
به تو فکر می‌کنم.
به تو فکر می‌کنم.
به تو فکر می‌کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
به تو فکر می کنم.
و می‌گویم: هیچکس
دیدگاه ها (۰)

بسم الله شروع کنید تو. کامنتا😀

#نفر_بعدی_در_کار_نیست #شوگا_نفر_بعدی_نیست #تهیونگ_نفر_بعدی_ن...

خیلی دوست دارم مثبت فکر کنم ولی نمیشه🗿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط