جیگرن این دوتا
جیگرن این دوتا
عاغا واسه چی کسی شین هه رو دوس نداره؟
دختر به این نازی و خوشگلی و بامزه
من اول شنیده بودم که زن مینهوعه
ازش بدم اومد
ولی کم کم عاشقش شدم
بعد کشف کردم که زن مینهو نیس
من واقعا شین هه رو دوس دارم
پس خواهشا بهش توهین نکنین
کار نداشته باشین ادما چه بازیگری دوس دارن
شما فقط سرتون به بازیگر مورد علاقتون باشه
بعدش دیگه نبینم به جوگولیم شین هه توهین شه و الا........
بد میبینین گفته باشم
عاغا واسه چی کسی شین هه رو دوس نداره؟
دختر به این نازی و خوشگلی و بامزه
من اول شنیده بودم که زن مینهوعه
ازش بدم اومد
ولی کم کم عاشقش شدم
بعد کشف کردم که زن مینهو نیس
من واقعا شین هه رو دوس دارم
پس خواهشا بهش توهین نکنین
کار نداشته باشین ادما چه بازیگری دوس دارن
شما فقط سرتون به بازیگر مورد علاقتون باشه
بعدش دیگه نبینم به جوگولیم شین هه توهین شه و الا........
بد میبینین گفته باشم
- ۲.۰k
- ۱۴ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط