{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😌😌😌😌😌😌😌خودم حلش میکنم😎🥳

😌😌😌😌😌😌😌خودم حلش میکنم😎🥳
دیدگاه ها (۱۴)

یکم حرف حساب 😁

😐😐😐کلا دوس دارن درکل😂

😂😂یکم برای خندع😗

اینم ی حرفیه😂😂

منم احساساتم رو مثل دکو پنهان میکنم و یه لبخند حلش میکنم 🙂🙂

بفرما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط