{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با جنبه ها فقط...برای خندع😂

با جنبه ها فقط...برای خندع😂
دیدگاه ها (۴)

فغت 😉 نَ 😂 فقت 😃 برای خندع😃 😅

لنتی چشمات 😂

آری بخور بخواب است گلوله می خورند و آرام می خوابند شهدا شرمن...

برید خوش باشید دیگه😂 😂

خوشی ها و خندع هاست💔🫠

....#حقیقت #جنبه

" چشمات خطرناکن تهیونگ..برای قلب بی جنبه من وقتی نگاهم میکنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط