{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها همه برنامه هام پاک کردم

بچه ها همه برنامه هام پاک کردم
دودلم که ویس رو پاک کنم یا نه؟!
درسته من اینجا دوستی ندارم
اما دلم برای همتون تنگ میشه اگه برم
نمیدونم چیکارکنم؟؟؟؟!!!
دیدگاه ها (۴)

به یک ابجی/داداش باحوصله جهت درد و دل نیازمندیمشخص مورد نظر ...

ناهارم:)

شام شبم:)

ناهارممم:)

جئون لئو صحبت میکنهعشقای جئون لئو. من قراره از ویسگون برم......

گجو و گتو

یوجی و سوکونا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط