{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شیرین عزیزترینم دوســــــــــــــــتت دارم

شیرین عزیزترینم دوســــــــــــــــتت دارم


آریا
دیدگاه ها (۹)

آدم ها آرام آرام پیر نمیشوند..آدمها در یک لحظه ..با یک تلفن....

باورت بشود یا نه ...روزی می رسد ...که دلت برای هیچ کس به اند...

.....

.....

دوستپسر دینا(اریا)

دوست دارم جمله ای شیرین💙

اریا خداست 🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط