{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اینده نا امیدم از گذشته پشیمون ....!️

از اینده نا امیدم از گذشته پشیمون ....!️
#me
دیدگاه ها (۱۴)

#ME#نیمرخ

ته‍‌ش‍‌ خ‍‌ودت‍‌ی‍‌ و خ‍‌ودت‍‌:)🖤#me

زاویه فک باشه🥱⁉️#me

#me

گذشته گذشته مراقب باش اینده رو بهتر بسازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط