لعنتـ به این دنیایی که نمیتونی. ...✌
لعنتـ به این دنیایی که نمیتونی. ...✌
باکسیـ درد دل کنی...✌
چون میدونی بعدا پشیمونت میکنه.....✌ ✊
باکسیـ درد دل کنی...✌
چون میدونی بعدا پشیمونت میکنه.....✌ ✊
- ۱.۳k
- ۱۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط