ولی من کل زندگیمو بسنده کردم به دو حرف
ولی من کل زندگیمو بسنده کردم به دو حرف
یک:شانس مال کسیه که تا آخرین لحظه تلاش می کنه
دو: پایان همه چیز خوبه اگر پایان یه چیزی بد شد نگرانش نباش چون پایانش نیست.
یک:شانس مال کسیه که تا آخرین لحظه تلاش می کنه
دو: پایان همه چیز خوبه اگر پایان یه چیزی بد شد نگرانش نباش چون پایانش نیست.
- ۱۱۷
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط