{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوس دارم که فقط غرق غمت باشم و بس

دوس دارم که فقط غرق غمت باشم و بس
یک شب جمعه ی دیگر حرمت باشم و بس
دیدگاه ها (۵)

#ولادت_امام_زمان(عج #یا_مهدی(ع #مرا_دریاب

#یا_مهدی(ع #مرا_دریاب #ولادت_امام_زمان(عج #ادرکنی #ImamMahdi

⁣🍃🌿🌸🍃🌾🍃🌺🍂🍂🌿 🌾 #...

منم شب رو خیلی دوس دارم 😍

✨#ساعت_عاشقیباز دوباره شب جمعه شد و باز بی قرار یار، باز لحظ...

✨#ساعت_عاشقیباز دوباره شب جمعه شد و باز بی قرار یار، باز لحظ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط