{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی با طعم #ما

زندگی با طعم #ما
دیدگاه ها (۲)

زندگی با طعم #ما

زندگی با طعم #ما

زندگی با طعم #ما

زندگی با طعم #ما

هر کجا که بتونم ذره ای طعم زندگی رو بِچِشَم🌿:>

اگر شما یک سیب بد طعم را خورده باشیدمیتوانید طعم یک سیب خوب ...

بعداوخیری دراین زندگی نیستزندگی طعم ورنگی ندارهداغ پشت داغیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط