ضــامـن ما بی کسان؟؟؟
ضــامـن ما بی کسان؟؟؟
چاقوی ضامن دار است...
اولش گوشه ی زندان!!!
آخرش چوبه ی دار است…
تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست…
دوستی با هر که کردم عاقبت قلبم شکست.
دوستی با هر که کردم زد به قلبم خنجری…
عاشقی با هر که کردم شد نصیب دیگری…
.در بیابان گر صد سال سرگردان شوم…
بهتر است اندر وطن محتاج نامردان شوم.…
چاقوی ضامن دار است...
اولش گوشه ی زندان!!!
آخرش چوبه ی دار است…
تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست…
دوستی با هر که کردم عاقبت قلبم شکست.
دوستی با هر که کردم زد به قلبم خنجری…
عاشقی با هر که کردم شد نصیب دیگری…
.در بیابان گر صد سال سرگردان شوم…
بهتر است اندر وطن محتاج نامردان شوم.…
- ۲۷۸
- ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط