دوست اگر دوست باشد....
دوست اگر دوست باشد....
هم خنده هایت را دوست دارد
هم گریه هایت را!!
هم لحظه های شادابیت را میپسندد
هم روزهای بی حوصلگی ات را!!
هم دقایق پر ازدحامت را همراهی
میکند
هم دقایق تنهاییت را!!
دوست اگه دوست باشد..
هم زیبایی هایت را دوست دارد
هم اخمهایت را در روزهای تلخی!!
دوست اگر دوست باشد..
با یک اتفاق
تو را تعویض نمیکند
همراهیت میکند تا بهبود یابی!!
دوست اگر دوست باشد..
هر ثانیه دستانش،در دستان توست
در سختی و آسانی!!
تا ابد.......
هم خنده هایت را دوست دارد
هم گریه هایت را!!
هم لحظه های شادابیت را میپسندد
هم روزهای بی حوصلگی ات را!!
هم دقایق پر ازدحامت را همراهی
میکند
هم دقایق تنهاییت را!!
دوست اگه دوست باشد..
هم زیبایی هایت را دوست دارد
هم اخمهایت را در روزهای تلخی!!
دوست اگر دوست باشد..
با یک اتفاق
تو را تعویض نمیکند
همراهیت میکند تا بهبود یابی!!
دوست اگر دوست باشد..
هر ثانیه دستانش،در دستان توست
در سختی و آسانی!!
تا ابد.......
- ۳۸۵
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط