میدونید ما بدبخت نیستیم ک نمیتونیم بی تی اس رو ببینیم، چو
میدونید ما بدبخت نیستیم ک نمیتونیم بی تی اس رو ببینیم، چون خدا ی کاری کرده ک ما با بی تی اس تو یه سال زندگی کنیم!:)
- ۹.۱k
- ۱۹ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط