{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رضوان سرما خوردم ن اینجور

رضوان سرما خوردم ن اینجور
یک سردرد گندی دارم
فقط اسکمو دراورده خیلی بدهههه :((((
دیدگاه ها (۱۶)

مردم پشت سر خدا هم حرف میزنند....

بگین همگیخیلی دوس دارم بدونم چی میگین؟؟؟

بازم اتیشمون:)

اینم یه نمای دیگه از اتیش ;)

وانیلای من سرما خوردم نمی تونم بی ال بنویسم باشه دوستون دارم...

وانیلای من سرما خوردم پس نمی تونم فیک بنویسم باشه دوستون دار...

از اینجور ادیتا خیلی دوست دارم :)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط