از لحاظ روحی نیاز دارم که یه نفر مث تتلو بهم بگه: "شکستی؟
از لحاظ روحی نیاز دارم که یه نفر مث تتلو بهم بگه: "شکستی؟ حالت بده؟ بیا میکنم دلتو باند پیچی من:)"
- ۱۱.۹k
- ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط