{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم تقدیم به شما

اینم تقدیم به شما
دیدگاه ها (۲)

آقا حالا که همه ناراحتید منم میرم فاز غم و ناراحتی

آقا من نظرم عوض شد شاد باشم بهتره

هرکی خواست بحرفه بیاد اینجا

من بیکارم کیا بیکارن ؟؟؟هرکی بیکاره بیاد بامن حرف بزنه.........

اینم تقدیم به اصفهانی های عزیز😍

فعک کنم برا پروفایلهاینم تقدیم به همتون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط