{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

=))))))))))))))))))

=))))))))))))))))))
دیدگاه ها (۷)

:😐

تماشا کردن چه عیبی داره که حرف میزنیم؟

ادبیات مرگ من است 😐 #امتحان

اگه من یه تفنگ داشتم با 2تا گلوله و تو یه اتاق با تو،هیتلر و...

‌یاد می‌گیری که می‌توانی تحمل کنیکه محکم هستی...که خیلی می‌ا...

@d.i.y.a.n

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط