نمیدانم گُناهِ توست،
نمیدانم گُناهِ توست،
یا
عیب چِشمهایِ مَن ؟!
اینکه
بَعد از " تــ♥ ـو "
تَمامِ عالَم از چَشمم اُفتاده اَند
یا
عیب چِشمهایِ مَن ؟!
اینکه
بَعد از " تــ♥ ـو "
تَمامِ عالَم از چَشمم اُفتاده اَند
- ۳۶۸
- ۱۲ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط