ﺍﺯ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ !
ﺍﺯ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ !
ﭼﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺧﺮ ﻣﻨﻪ !!!.. ﻣﺎﻟﻪ ﺧﻮﺩﻣﻪ !!!!!...
هوووششش!
/) /)
ﭼﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺧﺮ ﻣﻨﻪ !!!.. ﻣﺎﻟﻪ ﺧﻮﺩﻣﻪ !!!!!...
هوووششش!
/) /)
- ۸۴۷
- ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط