حسرت یک چیز به دلم مانده است..
حسرت یک چیز به دلم مانده است..
آن هم نمازیست که قسمتم شود بدون یادی از دنیا..
پر از یاد خدا..
دلم به دو رکعتش هم راضیست..
آن هم نمازیست که قسمتم شود بدون یادی از دنیا..
پر از یاد خدا..
دلم به دو رکعتش هم راضیست..
- ۴۹۱
- ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط