به دختره میگم خونه تون کجاس؟
به دختره میگم خونه تون کجاس؟
میگه… ۳yd hahaha
میگم کجا?
میگه… ۳yd hahaha
بهش میگم ناموسا متوجه نمیشم خونه تون کجاس….
میگه ای بابااااااااااااااااااا-سیدخندان دیگه …
اگه تریلی هیژده چرخ داشتم از روش رد میشدم…به همین برکت..😂 😂 😂
میگه… ۳yd hahaha
میگم کجا?
میگه… ۳yd hahaha
بهش میگم ناموسا متوجه نمیشم خونه تون کجاس….
میگه ای بابااااااااااااااااااا-سیدخندان دیگه …
اگه تریلی هیژده چرخ داشتم از روش رد میشدم…به همین برکت..😂 😂 😂
- ۱.۳k
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط