{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فازسنگین

فازسنگین
دیدگاه ها (۲)

فعلا بای:-) :-)

وایییییهممون میدونیم چقدر درد داره!

طنز:-) کیا اینجوری بودن؟؟

=-O

دیگه با ورژن قبلی م میونه ای ندارم بهم زدم

همه از چیزی که بهش تبدیل شدی متنفرن اما دلیلشو نمی پرسن

تنها کسی که می تونست منو بزنه زمین خودم بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط