{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چون به لبش میرسی جان بده و دم مزن ...

چون به لبش میرسی جان بده و دم مزن ...
دیدگاه ها (۸)

نیست مرا جز تو دوا ای تو دوایِ دلِ من ...!

آمدم بگویم دوستت دارم نچرخید زبانم.«بوسیدمت» .

آرزو می کنم روز تولدت مثل طعم کیک خامه ای شیرین باشهو سال جد...

پیشکش میکنم عشق دوستی و مهربانی را به قلبهایی که جز دوست داش...

نامجون جان خدا صبرت بده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط