{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای جانننن

ای جانننن
خدا مردم چطور بدون صدای این بشر زندگی می کنن
اصلا مگه دارم مگه میشه ادم به این معرکه ایی
دیدگاه ها (۲)

مسی در ارژانتین

نیمار در برزیل

رای بدید عقبیمبرای رای دادن بهش #1*4*2*5*780* رو با گوشیتون ...

بابک جهانبخش امشب کلا می خندید من که جلو تلویزیو ملدم شما رو...

اخه مگه میشه فدای این بشر نشد؟

مگه میشه کسی عاشق این بشر نباشه 😅✨

ای خدا این بشر عالیههههععع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط