{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(:

(:
دیدگاه ها (۴۷)

ی سلام بکنیم ببینم چندتا رفیق جواب میده ((:

سهلااااااام من بررگشتم نت نداشتم تو دلیااا(♥)

هوووم!!!

#یاس

‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌♥️ℒℴνℯ♥️... خسته ام از خود گریزانم،نم...

نمی دانــم … چــرا بیــن ایــن همــه آدم پــیــله کــرده امـ...

#کلیپ_عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط