{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هم وطن گرامی عیدی بر خلاف حق،دادنی است نه گرفتنی!!!

هم وطن گرامی عیدی بر خلاف حق،دادنی است نه گرفتنی!!!
در فرهنگ ایرانیان آداب و رسوم خاصی مانند عیدی دادن وجود دارد که از گذشته بوده است. بزرگ ترها به کوچک ترها عیدی می‌ دادند و کوچک ترها برای دستبوسی نزد بزرگ ترها می‌ رفتند. در گذشته دریافت هدیه از بزرگ ترها بسیار مهم و خوش یمن بود. ولی رفته رفته با تغییر در نوع زندگی مردم و شرایط اقتصادی طبعا این رسم تغییر یافته...از آنجا که ما متخصص سواستفاده و به گند کشیدن رسم و رسوم هستیم متاسفانه این روز ها شاهد این هستیم که در کوی و برزن،خیابان و بیابان همه تقاضای عیدی دارند! کاش حداقل به این یک رسم پسندیده رحم کرده و درک کنیم که: عیدی بر خلاف حق،دادنی است نه گرفتنی!!!
دیدگاه ها (۲)

سال نو مبارک

...

کجایید ببینید این روزا نامه میدن که تو رو خدا بیاید مزاحممون...

Mafia-Knig پادشاه مافیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط