{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من زندم...

بچه ها ویسگون ام قفل کرده نمیاره الان با سایت وارد شده با کلی دردسر.خواستم بگم...بنده زندم👌🏻
البته اگه امتحانات بزارن زنده میمونم...
دیدگاه ها (۵)

۲۰۰ تایی شدنمون مبارکککککککککک

عیدتون پساپس مبارکک

بچه هاااااااااااا

توجه

کپشن چککککک!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط