بعضی وقتا قهر نمیکنی که بری , قهر میکنی تا ببینی چقدر واس
بعضی وقتا قهر نمیکنی که بری , قهر میکنی تا ببینی چقدر واسه طرفت ارزش داری , تا یکم واسش ناز کنی , تا وقتی میاد و از دلت در میاره , علاقت بهش دو برابر بشه , اگه همه اینو میفهمیدن ........ شبا هیچکس با غصه نمی خوابید ..
- ۲.۳k
- ۰۶ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط