{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیلام هرکی بیرجندی هست زیر پست کامنت بزاره ببینیم بیرجندی

سیلام هرکی بیرجندی هست زیر پست کامنت بزاره ببینیم بیرجندی هم ویسگون داره
دیدگاه ها (۸۱)

اصکی نرور مادر=)

اصکی نبینم مادر =)

فرا رسید ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک میگم(=

یچی بده دود کنم بره یادم آدما(=

هرکی ماشن بازه لایک کنه یا کامنت بزاره ببینیم چند نفر ماشنبا...

از الان میگم هرکی جز خودم کامنت بزاره زن کیساکیه 🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط