غمگینم....
غمگینم....
مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم،
که لبخندش،
دیگران را میگریاند.....
مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم،
که لبخندش،
دیگران را میگریاند.....
- ۲.۲k
- ۲۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط