{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

!!!!!

!!!!!
دیدگاه ها (۴)

جیگرم

مادرم همیشه می گفت:ﺍﺯ ﻫﺮ کسی ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮﻗﻊ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ.ا...

زیباست

تزیین سالاد

حرفت حق.......!! حرف حق جواب نداره!! بقول ما بمی ها عزتی مرد

🏴روضه‌خوانی شهید حاج قاسم سلیمانی #آجَرَک_الله_یا_صاحب_العصر...

یادآوری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط