وصیت کردم وقتی من مردم...
وصیت کردم وقتی من مردم...
کرم ضد آفتاب و عینک دودیمو
باهام خاک کنین!!
نیست همش نور به قبر مبارکم میباره
منم که پوستم حساسه...
...........................................................
جای خالی تو رو اینقدر
با چشام اب میدم.....
تا باز کنارم سبز بشی!!
فک کنم مخاطبش یونجه بوده..!
کرم ضد آفتاب و عینک دودیمو
باهام خاک کنین!!
نیست همش نور به قبر مبارکم میباره
منم که پوستم حساسه...
...........................................................
جای خالی تو رو اینقدر
با چشام اب میدم.....
تا باز کنارم سبز بشی!!
فک کنم مخاطبش یونجه بوده..!
- ۱.۱k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط