{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا...

خدا...
دیدگاه ها (۲۲)

بی پناهی یعنی....

مگر چقدر عمر میکنیم که...دیوانه ی هم نباشیم...

عاشقش هستم...اما حق ندارم نزدیک او باشم ....

خدا ...#خدا #علیرضامرادی

فقط خدا✅#خدا

خدا. خودت پناهم باش #خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط