{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هق هق هق هق هق هق هق. π__π

هق هق هق هق هق هق هق. π__π
دیدگاه ها (۱۲)

π____π

شرمنده بچها من باید از ویس برم خداحافظ ✋✋✋ π___π

#SUZY

کای تو چرا گریه می کنی خیلی با معرفتی

روزبه بمانی - هق هق

p5

نکته: علامت «°» در این سناریو معنی هق هق می‌دهد.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط