شهر بوی خوبی گرفته است....
شهر بوی خوبی گرفته است....
یا شال گردنت را جایی جا گذاشته ای....
یا پنجره ی اتاقت باز مانده...
یا همین اطرافی....
یا شال گردنت را جایی جا گذاشته ای....
یا پنجره ی اتاقت باز مانده...
یا همین اطرافی....
- ۸۷۳
- ۰۴ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط