{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم از یه جایی به بعد دیگه مهربون نیس؛

آدم از یه جایی به بعد دیگه مهربون نیس؛
احمقه!!
دیدگاه ها (۱)

شیطنت کنلحظه ای ازپشتچشمم را بگیر...بشنوی تا اولین اسمی کهخو...

ازیه جایی...

اینم یه کار عاشقانه

یکی دیگه از کارام

چرا بودم یه احمقه عاشق!¿

وایی بگو چرا اینقدر احمقه پسره بالأخره بعد یه عمر فهمیدم چرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط