{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگیم تو که همه چیز منو بردی,,,

زندگیم تو که همه چیز منو بردی,,,
فدای یه تار موت
دیدگاه ها (۱)

دلم هیچ چیز نمیخواد...یه حس خواصی دارم,,,دنیا بدونت قفس شده ...

تو رو مگه میشه فکر کرد با چیزی عوض کرد..دنیام..عمرم

فدای غیرت و حسادت نفسی خودممنم به تو شدید همینجورم..میدونی ک...

بدجوری عاشقتم خیلی,,,خیلی..قلبم برات بد میزنه

اگر خوندی کارایی که گفتم رو توی کامنت ها بنویس نزدی هم

همیشه میگن یه چیزی میخوای راحت بگو هدف منم از این پست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط