{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پر پرواز ندارم

پر پرواز ندارم

اما

دلی دارم و حسرت درنا ها....




#احمدشاملو
دیدگاه ها (۱)

r

زینب غمت ، غم است و قلم از غمت غمین ...سنگین ترین غزل زغمت م...

امشبی را شه دین در حرمش مهمان استمکن ای صبح طلوع️

.

برای همتون دلی خوش و قلبی پر از آرامش آرزو دارم عزیزانم 🌹🙏

پر حسرت، پر اندوه، پر خشمم...

اقا من دارم پرواز میکنمممممممم🌸مرسی ازتوووووونننن❤️❤️مشتی هس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط