{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخدا میزارمش شوخی ک باش ندارم

بخدا میزارمش شوخی ک باش ندارم
دیدگاه ها (۵)

آدما تا لازمت دارن میشناسنت

اینجا غروبسنگ تمام میگذارد برای دل تنگی هایم

سفره حضرت رقیه خونمون

چون وقتی میزارمش کنار دیگه هیچکسو ندارم هیچکس .🥀🖤

بخدا محتوا ندارم😂

بخدا محتوا ندارم🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط